14 października 2014

Przyszła jesień, a z nią gorące herbatki



Hejka :)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować gamę herbat i kaw, które mam przyjemność testować
i o których będę Was informować w osobnych notkach. Te boskie napoje otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Roger, która jest producentem i dystrybutorem tych produktów.



Trochę o firmie:

„Firma powstała w 2003 roku w Łodzi. Powołali ją ludzie posiadający ogromne doświadczenie
w dziedzinie produkcji i sprzedaży herbat w Polsce. Pomimo bardzo silnej konkurencji, to właśnie dzięki pasji i pragnieniu tworzenia najlepszych kompozycji herbacianych, firma Roger Sp z o.o. szybko zajęła silną pozycję na rynku herbat w Polsce.
W 2006 roku firma uruchomiła własny, nowoczesny zakład produkcyjny w Mińsku Mazowieckim.”

Stawiają na ochronę środowiska:

„Dbałość o środowisko jest jednym z naszych nadrzędnych celów. Staramy się podążać za duchem czasu i zapewnić Państwa, że nasze produkty są nie tylko bezpieczne, ale że warunki w jakich powstają nie zagrażają środowisku naturalnemu i są przyjazne człowiekowi.
Na każdym etapie opracowywania nowych produktów element przyjazności dla środowiska jest ważnym kryterium oceny.”


Teraz poznajcie się:

Herbata Czarna Ceylon


Herbata Earl Grey


Herbata Earl Grey


Herbata Zielona z cytryną i pigwą


Herbata owocowa z Maliną


Herbata owocowa z Grejpfrutem


Herbata z Owoców Leśnych


Herbata Yunnan z Różą


Kawa Zielona o smaku pigwy w ziarenkach


Kawa zielona o smaku ananasa w saszetkach



Więcej dowiecie się w następnych postach oraz na stronie http://sirroger.pl/

Pozdrawiam
Kasia

10 komentarzy:

  1. fajne trafiło Ci się testowanie, akurat na chłodne jesienne dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i powiem Ci, że jestem bardzo zadowolona z tego faktu :)

      Usuń
  2. oooo, takie testowanie to rozumiem. :) sporo z tych herbat już sama próbowałam, więc mogę powiedzieć, że zazdroszczę takiego smacznego testowania. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię mieć duży wybór herbat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my uwielbiamy herbaty, a jesień i zima to najlepsze pory roku dla tego wspaniałego napoju :)

      Usuń
  4. zieloną z pigwą bardzo lubię :D a zielonej kawy jestem niezwykle ciekawa, nigdy nie piłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię zielone herbaty, a zielona kawa ma specyficzny smak :) muszę pomyśleć może jakieś rozdanie z jej udziałem :)

      Usuń
  5. Oooo a ja ciekawam tej z ananasem :-) uwielbiam ananasa :-) smacznego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo będzie recenzja, zapraszam do obserwowania :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się Was odwiedzać i również odwdzięczać się komentarzami na Waszych blogach