20 grudnia 2014

Pyszny sernik


Szukasz przepisu na udany sernik, taki który zawsze wyjdzie? Ja też zawsze szukam różnych inspiracji i kiedy wczoraj okazało się, że nie mam żadnego nowego pomysłu na sernik zaczęłam poszukiwania. Z pomocą przyszła mi Marta, która podrzuciła mi ten oto wspaniały przepis, jest on ciut zmieniony ale nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła :)
  • 1 kg sera zmielonego dwa razy
  • 35dkg cukru
  • 2 jajka, 3 żółtka
  • pół szklanki oleju
  • 1 paczka cukru waniliowego
  • 2szklanki mleka
  • 2 budynie waniliowe
  • skórka pomarańczowa
  • 10 dkg rodzynek
  •  10 dkg wiórków kokosowych
  • biszkopty do wyłożenia blachy

Cukier, jajka, żółtka i cukier waniliowy ubić mikserem na kogel mogel, dodać olej i dalej miksować. Dodawać stopniowo przemielony ser i dalej ubijać. Budynie wymieszać z 2 szklankami mleka i powoli wlewać do masy serowej dalej miksując.. Wsypać rodzynki i 2 łyżki skórki z pomarańczy. Wylać na ciasto.

Wstawić do piekarnika nagrzanego do 170 stopni i piec całą godzinę, nie zaglądając do piekarnika!
Pozostałe białka ubić z 4 łyżkami cukru na sztywną pianę aż cukier się rozpuści. Wsypać wiórki kokosowe i lekko zamieszać.

Po godzinie pieczenia sernik wyjąć i wyłożyć na niego pianę. Jeszcze raz wstawić na 15 minut, zmniejszając temperaturę pieczenia do 160 stopni.


PS Ja zrobiłam bez tych dodatków bo robiłam na szybko :) i jest pyyyycha :)

 Oryginalny przepis znajdziecie TU


Smacznego
Pozdrawiam
Kasia



8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się Was odwiedzać i również odwdzięczać się komentarzami na Waszych blogach