10 maja 2015

Matki na Dzikim Zachodzie - cz II

Niedawno pisałam Wam o spotkaniu blogujących mam w Szczecinie, o którym możecie poczytać TU. Dziś zaprezentuję Wam partnerów naszego spotkania i upominki jakie otrzymałyśmy więc szykujcie się na dużą ilość zdjęć :)


Patronat medialny nad naszym spotkaniem objęły: Moje Miasto Trendy i Nasze Miasto. Niedawno w Głosie Szczecińskim ukazał się artykuł o tym, że spotkaniu


A teraz zapraszam na wycieczkę :)












































gadżety od miasta Szczecin i inne drobiazgi oraz ulotki


Moja licytacja :)

Marioinex (niestety ToMisio tez musiał być na fotkach :) )







Pozostali partnerzy - licytacje:
Mt Wood/ FB, Mama Studio/ FB, Bezalkoholowe/ FB, Maliny w maju/ FB, Mau Loa/ FB, Szczęśniaki, Clips, Beautiful things/ FB, Wydawnictwo Ovo/ FBArco Iris/ FB, Bebe Club/ FB


Pozdrawiam
Kasia

14 komentarzy:

  1. Ale prezentów:) oczywiście nie znam połowy :) ale szczerze to ten krem z INDIGo zreszta rózowa baza są mega :) ogólnie to firma którą pokochałam za te dwa produkty :) Cudowny kolor lakieru z essie :) daj znac jak Ci się utrzymuje na pazurkach bo u mnie niestety krótko te lakiery wytrzymują 3 dni max i trzeba zmywać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremu jeszcze nie używałam bo mam inne do zużycia :D a lakier tak krótko na pazurkach jest ale z drugiej strony to dobrze bo można częściej bawić się kolorami :)

      Usuń
  2. Dzis przeczytalam oba artykuly Ale gratka Wspaniali sponsorzy i swietne upominki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowności pełno.Mam tą pierszą paletkę Sleek ,fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o tak jest śliczna tylko muszę nauczyć sie kolory nakładać bo coś mi nie trzymają sie długo :/

      Usuń
  4. Wow, jakie cudeńka ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś pójść na spotkanie blogujacych mam :) choć mamą zostanę w październiku (teoretycznie, może dzidzia będzie chciała wcześniej :P), to fajnie by było pogadać z mamami i miałabym okazję zadać milion pytań mamusiom:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina trzeba być myśli, ze będzie dobrze :) a co do spotkań to trzeba się zgłaszać, może kiedyś akurat Ciebie wybiorą :D

      Usuń
  6. Biżuteria genialna :) mam na taką ochotę od dawna :) A Tomuś widać, że zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak jest śliczna ale mi wystarczy bransoletka bo kolczyki i naszyjniki to raczej nie moja bajka :)

      Usuń
  7. Zaszalałyście na potęgę ;) Najważniejsze, że ToMisio zadowolony z prezentu, czy też pudła, z tego co widziałam na twoim fb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaszalały organizatorki :) a ToMisio już tylko klocki bo karton schowałam bo mi sie przydał do schowania jego ubranek :P ale zła matka jestem :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się Was odwiedzać i również odwdzięczać się komentarzami na Waszych blogach