24 maja 2016

Pomocnicy Stella Pack cz. II



Jakiś czas temu pisałam Wam o moich pomocnikach TU, dziś przyszła pora na część II.
Tym razem przedstawię Wam kilka fajnych produktów, które sprawdzają się nie tylko w kuchni. 



Zaprezentuję Wam woreczki na mrożonki, woreczki śniadaniowe, rękaw do pieczenia i bardzo fajną ściereczkę do okularów od Stella Pack S.A..


1.   Rękaw do pieczenia – najgrubszy rękaw na rynku, dzięki czemu jest bardziej wytrzymały podczas pieczenia. Można w nim upiec wszystko począwszy od mięsa a skończywszy na owocach. Maksymalna temperatura do pieczenia to 200*. Fola zawiera specjalną tasiemkę do zawiązywania.  W tym rękawie możemy piec we wszystkich typach kuchenek, a nawet w mikrofalówce. W tym rękawie możemy nawet zamrozić potrawę.





2.   Torebki śniadaniowe – wyposażone są w suwak ułatwiający szczelne zamykanie torebki. Dzięki temu suwakowi torebkę możemy wielokrotnie otworzyć i zamknąć. W tych torebkach możemy przewozić nasze śniadanie, czy też zamrozić jakąś porcje jedzenia. Torebki są jednorazowego użytku ale po umyciu (można myć w zmywarce) mają też zastosowanie wielokrotne do artykułów niespożywczych np., monet, śrubek czy biżuterii. Na torebkach mamy możliwość zanotowania daty i określenia produktu jaki się w niej znajduje. W opakowaniu znajduje się 16 torebek o poj. 1,5 l. Ja w tych torebkach miałam kanapki podczas podróży oraz wilgotne chusteczki do wycierania rąk i buzi mojego synka.





3.   Torebki na mrożonki – również wyposażone są w suwak dzięki, któremu łatwo otworzymy naszą torebkę. W woreczkach możemy zamrażać bądź tylko przechowywać artykuły spożywcze. Tak samo jak przy torebkach śniadaniowych możemy wykorzystać je w inny sposób, a mianowicie do przechowywania monet czy biżuterii. Na tych woreczkach również możemy zaznaczyć co i kiedy do nich włożyliśmy. Ja do swoich woreczków oprócz mięsa wkładałam i zamrażałam chleb, a jeden wykorzystałam do zapakowania suszarki i grzebienia na podróż. W opakowaniu znajduje się 10 torebek o poj. 3 l.





4.   Ściereczka z mikrofibry do czyszczenia okularów i ekranów dotykowych

Cechy i zalety ściereczki:
- antypoślizgowa faktura ściereczki ułatwia jej utrzymanie podczas czyszczenia – TAK
- czyści bez użycia detergentów, doskonała dla alergików – TAK
- skutecznie i szybko czyści szklane i delikatne powierzchnie– TAK
- nie pozostawia żadnych smug i zacieków– TAK
- doskonale poleruje czyszczoną powierzchnię– TAK
- bardzo szybko schnie po użyciu na mokro – NIE WIEM NIE STOSOWAŁAM
- wyjątkowo trwała– TAK
- może być używana na sucho i mokro nawet przez okres 2 lat

Ściereczkę używam do czyszczenia okularów, telefonu a nawet obiektywu aparatu, świetnie czyści i nie pozostawia żadnych smug, można też czyścić lusterka czy nawet płyty CD. Ściereczkę można prać w pralce w temp. do 40* z rzeczami o podobnym kolorze. W opakowaniu znajduje się jedna ściereczka.









Pozdrawiam
Kasia


16 komentarzy:

  1. Super wpis.:-) Używałam rękawa do pieczeni i torebek na mrożonki ;) polecam , resztę muszę dopier wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę sie, że ktoś też jest zadowolony :D

      Usuń
  2. Do stelli mam tochę sentyment bo to firma która działa w moim mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała te torebki są genialne :) bardzo przydały mi sie w podróży :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak, nie dość ze przydatne to jeszcze jakie praktyczne :D

      Usuń
  5. Ja lubię te torebki na mrożonki z suwakiem, ale do wszystkiego się nadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mi się bardzo przydały w podróży, np do zapakowania suszarki czy wilgotnych chusteczek :D

      Usuń
  6. Obowiązkowe produkty w każdym domu, mi najbardziej przydałaby się ściereczka do ekranów dotykowych i okularów, bo brudzą się w niesamowitym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki z suwakiem są najlepsze. Takie ściereczki to też fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ściereczkę zawsze mozna zabrać ze sobą, a torebki są przydatne do wszystkiego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się Was odwiedzać i również odwdzięczać się komentarzami na Waszych blogach